maandag 18 februari 2013

paarse galajurken chiffon een schouder ruches patroon


silhouet: a-lijn
hals: een schouder
taille: empire
zoom / trein: vloer lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, ruches, patroon
stof: chiffon
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: paars
vorm van het lichaam: zandloper, omgekeerde driehoek, mist
gelegenheid: prom, 's avonds, homecoming
seizoen: lente, herfst, winter, zomer
paarse galajurken chiffon een schouder ruches patroon
toen ik deze jurk ontvangen realiseerde ik me de kwaliteit van het product, zodra ik het opgepikt uit de doos. deze mooie jurk is gemaakt van grote stof en hadden zeer gedetailleerd! Ik droeg deze jurk naar een inaugurele bal waar ik had 5 + mensen me benaderen uit de lucht te spreken over de schoonheid van deze jurk. Ik zal zeker weer kopen van deze aanblik ... en eigenlijk gekocht een andere jurk voor het afstuderen van mijn meester.SMIL Goedkope jurken

1 opmerking:

  1. Ik bestelde de jurk in maat 4, van hetzelfde formaat Ik ben meestal draag. Het past perfect! De kleur is ook geweldig! Het heet narcis. Op de foto's op de website ik wasen't zeker over de kleur, maar nu in het echt ben ik heel blij mee! Omdat ik niet de grootste meisje, dus de lengh is een beetje meer dan de knieƫn, maar het is nog steeds op zoek geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen