vrijdag 22 februari 2013

a-lijn prinses galajurken een schouder liefje natuurlijke vloer-lengte

silhouet: a-lijn, prinses galajurken
hals: een schouder, liefje
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte galajurken
versieringen: draperen, criss cross, ruching
terug details: rits
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: chiffon
getoond kleur: parel roze galajurken
vorm van het lichaam: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, herfst, winter
netto gewicht: 1,5 kg
verzendgewicht: 1.98kg
collecties: prom 2012, vallen 2012
datum toegevoegd: aug.2012
lange galajurken met chiffon een schouder kralen a-lijn
a-lijn prinses galajurken een schouder liefje natuurlijke vloer-lengte
dit galajurken is prachtig! ik kocht het in roze met mijn persoonlijke metingen en het kwam naar me kijken precies zoals in deze foto met de vereiste geen veranderingen. het was geweldig en ik kreeg een ton van complimenten. ik moet zeggen dat je nodig hebt om jezelf te geven over een maand om deze jurk te ontvangen. duurt het maximaal 10 werkdagen om een aangepaste jurk en dan nog eens 10 werkdagen voor verzending uit china. maken voor de douane, vakantie, enz. dus als je 30 dagen de tijd, het bestellen van een aangepaste jurk is de manier om te gaan! deze jurk is perfect in de aangegeven kleur - bestel hem nu!.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten