dinsdag 4 december 2012

Blauwe korte Galajurken organza kralen Sweetheart Rijk A-lijn


Basic Beschrijving: Deze blauwe organza kralen strapless halslijn Galajurk beschikt over een 'imperium taille en korte A-lijn rok. Vriendelijk Houdt u er rekening mee dat deze jurk kosten eventuele accessoires zoals rokken, handschoenen, sluiers, jasjes, kronen, kettingen en ga zo maar door uitsluit.
Kleur: Foto Kleur Of Controleer af Kleurenkaart
Grootte: Standaard Grootte of Custom Made Grootte
U kunt deze kleuren in kleding, make-up, haar, schoenen, tassen, accessoires en Galajurken, met de kenmerken van kleur te verdoezelen je tekortkomingen, die u de voordelen, en levert zo een hele jou. De Smil Goedkope jurken met u leren van deze interessante cursus.
SMIL GOEDKOPE MOOIE JURKEN ONLINE SHOP - SMIL JURKEN LTD

3 opmerkingen:

  1. Ik bestelde deze jurk in donker blauw te dragen naar de bruiloft van mijn broer. Het kwam eerder dan gepland en was perfect. Ik hield van hem draagt​​, het voelde geweldig en was comfortabel de hele avond. Het beste van alles, mijn jurk opgedaan complimenten van mijn broers en zonen die normaal gesproken niet vergeten zulke dingen - ooit!
    Dank je SMIL jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kocht deze een schouder jurk voor mijn zus om mijn bruidsmeisje te zijn en het is absoluut schitterend! de kleur en het materiaal zijn precies wat ik hoopte. kan niet wachten voor haar om het te dragen op de dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze jurk in het blozen roze. Leuk en zeer goed gemaakt. Ik heb om het te geven voor verandering als de grootte kwam te groot hoewel mijn metingen correct waren. Zoals ik heb begrepen, de jurken komen een beetje groter zodat mensen een aantal wijzigingen aangebracht kunnen doen als ze die nodig hebben. Begrijp me niet verkeerd, maar het kost geld, want het is in mijn geval. De SMIL beloofde 40% terugbetalen aan de jurk te houden en ik ben blij met deze beslissing, ga ik om het te zetten in de kosten van de verbouwing. Algemeen, als ze blijven met hun maattabel correct, zou ik iets anders in de toekomst bestellen. Toch bedankt. Ik zal posten beeld wanneer ik draag hem voor mijn verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen