maandag 17 augustus 2015

galajurken online kopen chiffon ivoor borstel trein

galajurken online kopen chiffon ivoor borstel trein taille: empire
hals: jewel
ingebouwde beha: ja
trouwlocaties: strand / bestemming, tuin / outdoor
uitbenen: ja
zoom / trein: sweep / borstel trein
stof: chiffon
getoond kleur: ivoor
volledig gevoerd: ja
speciale productcategorie: petite, plus maten
nettogewicht: 2kg
silhouet: schede / kolom
seizoen: de zomer
terug details: rits
versieringen: ruching, draperen
stijl: chic & modern, klassiek en tijdloos
mouwlengte: mouwen
gewicht: 2.48kg
ik hou van deze jurk! ik had het op maat gemaakt en het kwam toch binnen 2 weken. zeer mooi materiaal en past perfect! ik beveel dit bedrijf en ik zal zeker weer bestellen van hen! zo blij met mijn aankoop !! echt een goede pasvorm en de kleur die ik koos was perfect - ziek geen gaan en bestel de andere 6 voor de rest van mijn bruidsmeisjes. beval de 2 harten af ​​te drukken op een witte servetten, de kwaliteit zelf is goed maar de personalisatie is een stuk kleiner dan verwacht dus nogal teleurgesteld. zal nog steeds gebruiken, maar voor de bruiloft 's avonds buffet, in tegenstelling tot de bruiloft ontbijt zoals oorspronkelijk intended.this jurk is absoluut mooi. de metingen waren perfect (wat zeldzaam is voor mij). het punt werd snel verzonden, kan niet zeggen zelfs hoe bijzonder deze dag gaat worden. het is perfect. bedankt! hallo, ontving ik mijn jurken voor mijn bruids partij, ze zijn mooi, elegant zelfs. ik bestelde champagne en bruin, ik stel voor als je bestellen en je niet lang als ten minste 5'7 "en het dragen van hoge schoenen dat zelfs als alles past in de lengte is echt lang, dus ik zou betalen de extra $ 30 dollar en aan te passen, te hebben de lengte van de juiste maat. beide manier je gaat moeten betalen om het te hebben ingesloten. het enige probleem dat we hadden met de jurken, is de rits aan de band was een beetje moeilijk om op te staan, maar als u uw tijd gaat up. dankzij lightinthebox mijn meisjes helemaal gek op de toga's ... http://www.westvliet-sportmarkt.nl/advertentie/209-galajurken_online.php

Geen opmerkingen:

Een reactie posten