zaterdag 22 augustus 2015

galajurken ivoor organza a-lijn sweetheart kapel trein

galajurken ivoor organza a-lijn sweetheart kapel trein mouwlengte: mouwen
zoom / trein: kapel trein
ingebouwde beha: ja
stof: organza
notities: we vinden het jammer dat deze jurk is niet beschikbaar in aangepaste formaten vanwege het design, kralen kleur zal zijn zoals op de foto, ongeacht de kleur jurk die u bestelt
taille: natuurlijke
stijl: glamour & dramatisch, klassieke en tijdloze
hals: sweetheart
speciale productcategorie: grote maten, petite
trend collecties: de lente 2013
trouwlocaties: kerk
uitbenen: ja
volledig gevoerd: ja
terug details: lace-up
nettogewicht: 2kg
getoond kleur: ivoor
silhouet: a-lijn
gewicht: 2.48kg
seizoen: herfst, lente
deze jurk kwam net zoals geadverteerd; mooi en goed gemaakt. ik had om het te hebben omsingeld en meegenomen in vinden op de top, maar het is alleen omdat mijn metingen zijn ergens tussen twee maten. ik kan niet wachten om het te dragen! i een bestelling twee keer. het was een vergissing. ik probeer om u te bereiken om een ​​order te stoppen. nu heb ik 2 van deze outfit. hoe csn ik veranderen. of kan ik een korting voor een andere jurk? dit is een zeer goed gemaakt jurk met een zeer gedetailleerde top. ziet er geweldig uit! maar het gewoon fit me onhandig. het was alsof de banden was veel te dicht bij elkaar gemaakt (in de buurt van de nek), dus het keek raar op. ontving ik deze jurk vandaag. ter gelegenheid is voor het korps mariniers bal. ik probeerde het op, het past goed in de taille. maar de buste en lengte moeten worden veranderd voor mij perfect. ik zou zeker zorg ervoor om jezelf te meten alvorens te beslissen over welke maat te bestellen. de jurk is mooi aan en ziet er zeer goed gemaakt. anders dan het hebben van een aantal problemen met usps verliezen voor twee dagen, ik heb geen andere problemen. ik zou het zeker aanraden het te bestellen van hier en zou zo weer doen. zeer mooie jurk. om op maat te maken met de eigen metingen en het paste heel goed. ik neem aan dat op maat te maken jurk zal langere tijd aan te komen nemen, maar het was een snelle levering. ik ben erg blij met de service en zal niet aarzelen om opnieuw te bestellen bij litb. http://nouw.com/galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten